Nie masz jeszcze konta ?

Całkowicie za darmo dołącz do naszej społeczności i zostań redaktorem!

Załóż konto »

Artykuły

  • Artykuł dodano : 2017-05-18T00:00:00+02:00 |
  • autor: Burda |
  • kategoria : Artykuły
  • 25
  • (zaloguj się, aby ocenić )
    |

Co? Gdzie? Jak?

  • Oto krótki przewodnik, który ułatwi Wam korzystanie z tego, co oferuje Burda.
  • Wydania archiwalne miesięcznika Burda:

    Zamówienie archiwalnych wydań miesięcznika Burda jest możliwe tylko za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, które ma możliwość sprawdzenia, czy dany numer jest jeszcze dostępny w naszym archiwum. Z BOKiem można się kontaktować mailowo lub telefonicznie (dane na dole artykułu).

     

    Wydania specjalne Burdy:

    Aktualne wydania specjalne Burdy oraz dostępne jeszcze archiwalne można zamówić w naszym SKLEPIE w zakładce BURDA WYDANIA SPECJALNE lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

     

    Pojedyncze papierowe wykroje i akcesoria:

    Pojedyncze wykroje są dostępne wyłącznie w zakładce SKLEP. Pochodzą one z katalogów Burdy (również prezentowanych w tej zakładce). Modele te nie były zamieszczane w papierowych wydaniach "Burdy"! Same katalogi też można kupić (w miarę dostępności) – w razie zainteresowania prosimy o kontakt z BOKiem. W sklepie można dodać do koszyka także dodatki krawieckie. Wysyłka zamówionych wykrojów i akcesoriów odbywa się za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

     

    Modele z miesięcznika Burda i wykroje PDF:

    Wszystkie modele, które pojawiły się w papierowych wydaniach magazynu Burda od roku 2010 prezentujemy w zakładce WYKROJE, a także w zakładce MAGAZYNY (wtedy przypisane do konkretnych wydań). Niestety, w większości przypadków, aby wejść w posiadanie wykroju któregoś z modeli, należy kupić całe wydanie "Burdy", z którego pochodzi model.
    Modele z kilku wydań (od 12/2013 do 4/2014) można już kupić pojedynczo w postaci PDFów. Są przy nich widoczne przyciski KUP WYKRÓJ, które przekierowują do naszego sklepu online. 

    kup wykrój

    Pracujemy nad rozwinięciem tej opcji – stopniowo będziemy wprowadzać do sprzedaży w tej postaci kolejne wykroje z miesięcznika Burda.

    Zamawianie prenumeraty:

    Po kliknięciu na stronie głównej w widoczny po prawej stronie baner PRENUMERATA ukaże się aktualna oferta z możliwością złożenia zamówienia. Prenumeratę można także zamówić w Biurze Obsługi Klienta. 

    BIURO OBSŁUGI KLIENTA

    Do zadań tego działu należy obsługa czytelników i klientów sklepu:

    przyjmowanie zamówień prenumeraty, pojedynczych i archiwalnych wydań Burdy, jej wydań specjalnych, a także wykrojów i akcesoriów
    wyjaśnianie kwestii płatności i realizacji zamówienia
    przyjmowanie reklamacji i uwag dotyczących realizacji wszystkich zamówień (prenumeraty i sklepu)

    Kontakt do BOKu:

    adres e-mail:           bok@burdamedia.pl
    telefon:                    22 360 37 77

    godziny pracy:         od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–17.00

     

  • Dodaj komentarz

    25 komentarzy

    • Gość
      2015-03-11T21:30:12+01:00 Aleksandra (gość ) IP: 193.200.*.*
      Brak tylko informacji o dłuuugim czasie oczekiwania na zamówiony archiwalny numer czasopisma. Zamówiłam i zapłaciłam 30 stycznia - otrzymałam po mailowym przypomnieniu się - 25 lutego.
      Tak więc drodzy czytelnicy, rozpieszczeni regularnie i terminowo przychodzącą prenumeratą, zamawiając stare numery - uzbrójcie się w cierpliwość :-)
    • Gość
      2015-03-16T16:39:12+01:00 Magda (gość ) IP: 212.87.*.*
      Niestety zdecydowanie się zgadzam. Trzeba się uzbroić w morze cierpliwości. Na odpowiedzi na maile do biura obsługi klienta trzeba nierzadko czekać tydzień. Próbuję zamówić dwa numery - zamówienie złożyłam 24 lutego, do tej pory do mnie nie dotarły. Dziś dowiedziałam się mailowo, że rzekomo zostały wysłane przesyłką ekonomiczną 2 marca, czyli 2 tygodnie temu. Awizo nie dostałam. Próbuję się dowiedzieć, czy biuro posiada numer przesyłki, ale obawiam się, że moje zamówienie nie zostało wysłane poleconym, więc poczta mogła z nim zrobić różne rzeczy (jeśli oczywiście w ogóle zostało wysłane). Nikt mnie nie poinformował o wysyłce, więc nawet nie wiedziałam, że powinnam się spodziewać czegokolwiek :(
    • piekara
      2015-04-21T14:32:44+02:00 piekara
      U mnie kontakt mailowy był ok. Ale na przesyłkę czekałam i czekałam.. Wysłałam maila przypominającego i otrzymałam informację, że wysyłka zakupionych archiwalnych numerów wysyłana jest zwykłym listem bez potwierdzenia nadania. Po moim mailu po 2 (dwóch) dniach miałam burdy u siebie - i nie było to to pierwszy nadanie, data nadania=data maila przypominającego.

      Myślałam, że mam pecha, ale widać to standard, więc Burda ma dużo do poprawy w tej kwestii. A wystarczyłby mail: Czasopismo wysłane. Życzymy zadowolenia z własnoręcznie uszytych ubrań na podst. naszych wykrojów
    • Gość
      2015-04-23T16:03:57+02:00 Magdalena (gość ) IP: 91.223.*.*
      Co prawda archiwalne numery zamawiane przez biuro dochodziły do mnie do tygodnia od wpłaty, czyli powiedzmy, że dość przyzwoicie, ale prenumeratę dostawałam regularnie w poniedziałki, kiedy w kioskach magazyn był już w piątek. Dodam, że mieszkam w dużym mieście, a nie w pipiduwie, gdzie poczta szwankuje, oraz że kupuję sporo rzeczy wysyłkowo i dostaję je na drugi, max. trzeci dzień.
      Zrezygnowałam z prenumeraty, wolę kupić w kiosku.
    • Tysia
      2015-04-24T12:45:44+02:00 Tysia
      zamówiłam pojedynczy wykrój, ponieważ był dostępny w SKLEPIE, ok 3 tyg temu, okazało się że wykroju nie ma na stanie i dopiero go sprowadzają, a bardzo mi na nim zalezy bo w polowie maja mam wesele siostry ichciałam sobie uszyć na jego podstawie sukienkę. Czy mogę liczyć na to że wykrój dotrze w przyszłym tygodniu??
    • Gość
      2015-07-30T17:54:12+02:00 WOW (gość ) IP: 62.233.*.*
      A jakie roczniki są dostępne? Byłaby to bardzo praktyczna informacja.
    • Burda
      2015-07-30T21:30:47+02:00 Burda
      Podanie takiej informacji nie jest możliwe ze względów technicznych. Obraz tego, co jest w naszym archiwum dostępne, zmienia się dosłownie z dnia na dzień, gdyż Biuro wciąż sprzedaje kolejne wydania. Rzadko też dostępne są całe roczniki, a raczej poszczególne wydania z określonych lat. Ponadto strona burda.pl jest jedynie pośrednikiem pomiędzy internautkami a Biurem Obsługi Klienta i ma swoje określone zadania.
    • Gość
      2015-12-22T20:09:15+01:00 Oki (gość ) IP: 95.175.*.*
      No to ja również dołączam do grona niezadowolonych klientów ;( na przesyłkę oczekuje już ponad tydzień dzisiaj próbowałam doprosić się o nr przesyłki, bezskutecznie ;( pierwszy i ostatni raz zamawiałam coś z burdy
    • Gość
      2016-01-19T21:23:54+01:00 ewa (gość ) IP: 95.108.*.*
      Zgadzam się z przedmówcami. Zamówiłam akcesoria z oferty sklepu on line, oprócz informacji, ze zamówienie jest w trakcie realizacji, żadnych reakcji. To ja inicjowałam kontakt, próbuje się dowiedzieć co jest z moim zamówieniem na jakim etapie jest. W końcu Pani poprosiła abym przesłała dowód wpłaty! Bałagan, niekompetencja. Czekam i czekam. Wiem jedno niczego już nie zamówię bo się zawiodłam.
      Stanowczo nie polecam.
    • Burda
      2016-01-20T08:28:21+01:00 Burda
      Przykro nam, że macie Panie tyle zastrzeżeń do pracy Biura Obsługi Klienta. Wszystkie uwagi przekaxujemy i mamy nadzieję, że z czasem jakość obsługi ulegnie poprawie. To nie jest usprawiedliwienie, ale Biuro obsługuje całą korporację i ogromną liczbę czasopism oraz wydawnictwo książkowe. W takiej masie mogą się zdarzyć potknięcia. Przepraszamy w imieniu swoim i Biura Obsługi Klienta.
    • Gość
      2016-01-26T21:26:03+01:00 gość (gość ) IP: 94.40.*.*
      Ja zrobiłam prenumeratę na cały rok i teraz po tych sugestiach nie wiem czy zrobiłam dobrze, zobaczę co będzie za miesiąc jak przyjdzie pierwszy katalog, mam nadzieję , ze nie bedzie takich problemów ... Pozdrawiam
    • Gość
      2016-01-31T11:02:03+01:00 Anna (gość ) IP: 217.99.*.*
      Zamówiłam raz , po pewnych perturbacjach dostałam wykroje , jednak stwierdziłam , że szkoda energii , lepiej kupic Burde w kiosku lub na jednej z wielu grup na FB gdzie czesto dziewczyny wymieniaja sie Gazetkami :-)
    • Gość
      2016-02-12T19:31:50+01:00 Nibler (gość ) IP: 79.139.*.*
      Niestety i ja muszę dołączyć do głosów niezadowolenia z działania sklepu. Złożyłam zamówienie 2 lutego, zamówienie zostało natychmiast opłacone i od tego czasu do dzisiaj (12.02) oczekuję na przesyłkę. Po kilku dniach, widząc, że status zamówienia się nie zmienia wysłałam maila z pytaniem o stan zamówienia. Zostałam poproszona o podanie zamawianych artykułów oraz adresu korespondencyjnego (dodam, że do maila oczywiście dołączałam nr zamówienia). Dostałam odpowiedź, że przesyłka została wysłana 8.02. Zapłaciłam za przesyłkę listem poleconym, do dnia dzisiejszego jej nie mam, nie zdarzało mi się wcześniej, żeby przesyłka polecona szła tydzień. Mam obawy, że w ogóle nie została jeszcze wysłana. W dobie przesyłek, których czas od zamówienia do dostarczenia przesyłki trwa ok. 2 dni, oczekiwanie na nią prawie 2 tygodnie jest sporym nietaktem.
    • Gość
      2016-02-18T15:24:13+01:00 Alicjaaa (gość ) IP: 31.183.*.*
      Zgadzam się z opiniami powyżej. Zamówienie na prenumeratę złożyłam i opłaciłam 27 stycznia. Do dzisiaj (18 luty) nie dostałam przesyłki. Dzwoniąc do biura obsługi klienta dostałam informację ze magazyny (3 sztuki) dotrą najpóźniej w zeszły piątek i ze opłatę dostali rzekomo 2 luty. Co jest nieprawdą gdyż płaciłam korzystając z błyskawicznych przelewów. Lepiej kupić w kiosku i oszczędzić sobie nerwów. Kompletny brak szacunku dla klienta. Zdecydowanie odradzam.....
    • Gość
      2016-02-23T21:44:02+01:00 Nibler (gość ) IP: 79.139.*.*
      Ode mnie należy się małe sprostowanie - w końcu doczekałam się i odebrałam przesyłkę. Tak jak pisałam 2 wypowiedzi wyżej, zamówienie złożyłam 2 lutego. Przesyłkę otrzymałam po 17 dniach(!) tj. 19 lutego, ale z tego co zauważyłam została ona nadana 10 lutego, zatem połowa tego czasu to już nie z winy Burdy, a z winy opóźnienia Poczty Polskiej. Choć wysyłka zamówienia po ponad tygodniu również nie należała do błyskawicznych.
    • Gość
      2016-02-24T14:58:35+01:00 sabaina (gość ) IP: 159.205.*.*
      jakie są koszty zamawiania numerów archiwalnych?
    • Burda
      2016-02-25T10:34:20+01:00 Burda
      Sabaina,
      na to pytanie odpowie Ci właśnie Biuro Obsługi Klienta. Nie wszystkie wydania kosztują jednakowo.
    • Unicat
      2016-02-26T18:33:17+01:00 Unicat
      A ja jestem zadowolona z kontaktu mailowego. Pierwszy mail wysłałam w piątek, a w następny czwartek otrzymałam 7 gazet z różnych lat. Proponuje od razu pisać w mailu prośbę o podanie cen do szukanych gazet, koszt wysyłki i numer konta. A po akceptacji zakupu przez Was podajcie od razu adres do wysyłki, który jest potrzebny do wprowadzenia zamówienia. I kwestia przelewu - tu wszystko zależy od sesji księgowań między bankami lub wybierzcie (jeśli wasz bank to oferuje) opcję księgowania w ciągu kilku minut. To na pewno usprawni cały proces.
    • Gość
      2016-03-04T09:42:20+01:00 sabaina (gość ) IP: 83.31.*.*
      ja wysłałam maila tydzien temu i do dziś bark odpowiedzi :(
    • Burda
      2016-03-04T13:38:45+01:00 Burda
      Sabaina, będziemy sprawdzać, co się dzieje z Twoim e-mailem.
    • Gość
      2016-03-11T09:13:31+01:00 sabaina (gość ) IP: 159.205.*.*
      otrzymałam odpowiedź ,że w ciągu 24 godz dostanę jakiś konkret na temat o który pytałam...i znów minął tydzień....kiepsko....
    • Burda
      2016-03-11T12:34:39+01:00 Burda
      Sabaina, przekazałam Twoje pytanie do BOK, Czy to możliwe, że nie znaleźli Twojego e-maila z zaoytaniem o ceny wu=ydań archiwalnych?! Może spróbuj zadzwonić (tel 22 360 37 77), skoro chcesz tylko zapytać o ceny, albo napisz do nas na adres: redakcja.burda@burdamedia.pl (przekażemy Twojego maila do BOK - może to ułatwi sprawę). Pozdrawiam!
    • Gość
      2016-07-11T10:22:27+02:00 Wioletta (gość ) IP: 109.173.*.*
      Czytając powyzsze komentarze nastawiłam się na dłuuugą podróż archiwalnego numeru do mnie i miło zostalam zaskoczona. Pan przy odbieraniu zamówienia poinformował mnie że przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek a w poniedziałek juz ją dostałam. Bardzo dziękuję!
    • Gość
      2016-11-14T12:56:34+01:00 Karina (gość ) IP: 77.65.*.*
      zamówiłam archiwalne czasopismo Burdy od 24 października czekałam właśnie dzisiaj dotarło po zgłoszeniu na stronie fb ze nadal czekam po zgłoszeniu czekałam tydzień dzisiaj juz jest 14 listopada i właśnie dopiero teraz otrzymałam a piszą szybka wysyłka nawet listem zwykłym jak szybka wysyłkę nazywacie miesiącem oczekiwania to poprawcie to proszę bo wprowadzacie ludzi niepotrzebnie w błąd
    • Gość
      2017-05-12T15:38:23+02:00 MALA (gość ) IP: 185.40.*.*
      Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy ktoś jeszcze? Burda działa tak jakby nie chciała mieć klientów. wymówki typu:"Podanie takiej informacji nie jest możliwe ze względów technicznych. ... określone zadania." są dobre ale nie w dzisiejszych czasach. Pracowałam w takim systemie i gwarantuję, że da się to zrobić :
      a) niskim kosztem
      b) przy zmniejszeniu zaangażowania ludzkiego.
      Jak? Macie fachowców, niech ruszą głowami, to nie boli.
      Do tej pory jest mi coraz bardziej smutno, gdy moje ulubione pismo obniża tak loty.
      To nie jest hate, tylko prośba o reakcję.
  • Autor : Burda

    Burda

    Statystyki artykułu :

    Artykuł dodano : 2015-02-13T13:27:26+01:00

    25 komentarzy

    8142 odsłony