Anna Molinari stawia na romantyczną zmysłowość, a jej
Blumarine to jedna z najbardziej kobiecych
włoskich marek.

Nasz styl stał się bardziej dynamiczny – uważa Anna Molinari. Bardziej seksowny, mniej rozmarzony, ale cały czas jest to typowa marka Blumarine – zmysłowa i przepełniona radością życia. Po prostu la dolce vita, czyli włoski temperament w najlepszym wydaniu. To, że marka ta od 34 lat wzbudza zainteresowanie nie tylko w rodzimych Włoszech, gdzie się narodziła, związane jest przede wszystkim z podejściem do mody, jakie reprezentuje Anna Molinari. „Elegancja to dla mnie harmonia proporcji, kolorów, dodatków i kobiecości”. A to widać. W jej strojach żadna kobieta nie przejdzie niezauważona, za to wszystkie czują się niesamowicie uwodzicielsko i kobieco. Sztuki krawiectwa Molinari uczyła się w fabryce swoich rodziców w Carpi. „Moja matka, Odette, była kobietą bardzo elegancką i z klasą. To od niej przejęłam zmysł estetyki”. Z Gianpaolo Tarabinim, swoim późniejszym mężem, Anna stworzyła w 1977 roku markę Blumarine. Był to początek historii sukcesu ich imperium, obejmujący zarówno linie kosmetyków, jak i architekturę wnętrz. Blumarine to moda dla kobiet nowoczesnych, które chcą świadomie upiększyć swoje życie, także samodzielnie szyjąc stroje i dobierając odpowiednie dodatki: „W ten sposób tworzą one swój własny styl, a trend do-it-your-self jest coraz bardziej popularny”. To jest moda, która nie tylko ubiera, ale też trafi a bezpośrednio do serca.


BLUMARINE

1977 Anna Molinari wraz z mężem Gianpaolo Tarabinim tworzą Blumarine 1981 pierwszy pokaz podczas mediolańskiego majowego tygodnia mody 1987 powstaje Miss Blumarine dla dziewczynek w wieku od 8 do 14 lat 1990 W Mediolanie otwarty zostaje pierwszy butik Blumarine 1992 do firmy wstępuje syn Gianguido Tarabini 1995 powstają Blugirl (dla nastolatków) i luksusowa marka Anna Molinari (projektantką jest córka – Rossella) 2006 umiera Gianpaolo Tarabini, dyrektorem generalnym zostaje syn Gianguido Tarabini.