Z okazji 70-lecia istnienia tytułu na świecie polska redakcja przygotowała wyjątkowy film pod tytułem: „Buda Style inspiruje oraz łączy pokolenia”. To dokument pełen emocji, pasji do szycia i osobistych ludzkich historii, czasem zabawnych, a często wzruszających.

Jak zmieniała się Burda na przestrzeni lat, jak została zapamiętana i jak jest wykorzystywana teraz, opowiadają osoby związane z marką. A wśród nich dziewczyny zakochane w tym kultowym tytule, jak np. Kamila Gołoś-Gnilka, która miłością do Burdy zaraża wesołą gromadkę swoich dzieci. Magazyn z wykrojami to także wspomnienia, kadry z dzieciństwa i czas spędzony z prababcią, babcią i mamą, o których z uczuciem opowiada Ola Nagel, właścicielka kolekcji archiwalnych Burd oraz redaktor prowadząca serwis kobieta.pl.

Burda Style również  sprawia, że pasja przeradza się w biznes. Udowadniają to Jolanta i Ewa Wójcik (mama i córka), wspólnie prowadzące firmę Ultramaszyna, której filarem działalności są kursy szycia online, kursy krawieckie, ale także sprzedaż maszyn.

O tym, że zamiłowanie do szycia stało się pomysłem zawodowym opowiada Wiola Łapińska, właścicielka sklepu Fastrygi, który w swojej ofercie znajdują się wyselekcjonowane przez autorkę tkaniny i dzianiny.

Historię Burdy pod względem biznesowym, ale także prywatnym przytacza Paweł Broński, Prezes Zarządu firmy STRIMA, która jest jednym z największych dostawców maszyn do szycia, krojenia, klejenia i prasowania w Europie.

Burda Style zajmuje ważne miejsce w życiu szyciowych influencerek, m.in. Katarzyny Mazurek, która od lat  silnie związana jest z marką, szyjąc z wykrojów Burdy oraz będąc laureatką wielu konkursów organizowanych przez redakcję magazynu.

W filmie znajduje się także wyjątkowa wypowiedź redaktor naczelnej Burda Style, Anny Blaut-Welny, która zaskoczy niejednego pasjonata szycia. Więcej nie zdradzamy, zapraszamy na film: