Co? Gdzie? Jak?

3 lata temu

Oto krótki przewodnik, który ułatwi Wam korzystanie z tego, co oferuje Burda.


Wydania archiwalne miesięcznika Burda:

Zamówienie archiwalnych wydań miesięcznika Burda jest możliwe tylko za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, które ma możliwość sprawdzenia, czy dany numer jest jeszcze dostępny w naszym archiwum. Z BOKiem można się kontaktować mailowo lub telefonicznie (dane na dole artykułu).

 

Wydania specjalne Burdy:

Aktualne wydania specjalne Burdy oraz dostępne jeszcze archiwalne można zamówić w naszym SKLEPIE w zakładce BURDA WYDANIA SPECJALNE lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

 

Pojedyncze papierowe wykroje i akcesoria:

Pojedyncze wykroje są dostępne wyłącznie w zakładce SKLEP. Pochodzą one z katalogów Burdy (również prezentowanych w tej zakładce). Modele te nie były zamieszczane w papierowych wydaniach "Burdy"! Same katalogi też można kupić (w miarę dostępności) – w razie zainteresowania prosimy o kontakt z BOKiem. W sklepie można dodać do koszyka także dodatki krawieckie. Wysyłka zamówionych wykrojów i akcesoriów odbywa się za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

 

Modele z miesięcznika Burda i wykroje PDF:

Wszystkie modele, które pojawiły się w papierowych wydaniach magazynu Burda od roku 2010 prezentujemy w zakładce WYKROJE, a także w zakładce MAGAZYNY (wtedy przypisane do konkretnych wydań). Niestety, w większości przypadków, aby wejść w posiadanie wykroju któregoś z modeli, należy kupić całe wydanie "Burdy", z którego pochodzi model.
Modele z niektórych wydań (od 12/2013 do 4/2014 oraz kilka wydań z roku 2017) można już kupić pojedynczo w postaci PDFów. Są przy nich widoczne przyciski KUP WYKRÓJ, które przekierowują do naszego sklepu online. 

kup wykrój

Pracujemy nad rozwinięciem tej opcji – stopniowo będziemy wprowadzać do sprzedaży w tej postaci kolejne wykroje z miesięcznika Burda.

Zamawianie prenumeraty:

Po kliknięciu na stronie głównej w widoczny po prawej stronie baner PRENUMERATA ukaże się aktualna oferta z możliwością złożenia zamówienia. Prenumeratę można także zamówić w Biurze Obsługi Klienta. 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Do zadań tego działu należy obsługa czytelników i klientów sklepu:

przyjmowanie zamówień prenumeraty, pojedynczych i archiwalnych wydań Burdy, jej wydań specjalnych, a także wykrojów i akcesoriów
wyjaśnianie kwestii płatności i realizacji zamówienia
przyjmowanie reklamacji i uwag dotyczących realizacji wszystkich zamówień (prenumeraty i sklepu)

Kontakt do BOKu:

adres e-mail:           bok@burdamedia.pl
telefon:                    22 360 37 77

godziny pracy:         od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–17.00

 

Komentarze
32

 

Stylizacja tygodnia



Ostatnio na forum


Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera.