Gabriele Strehle unika rozgłosu – jest skromna jak jej projekty. Woli się raczej skoncentrować na najważniejszym. Jest znana z zamiłowania do detali i tego, że tak długo pracuje nad swoimi kreacjami, dopóki nie są doskonałe. Niczego nie pozostawia przypadkowi, każdy model jest przemyślany w każdym szczególe, najmniejsza fałdka i najbardziej niepozorny guziczek mają co do milimetra wyznaczone miejsce. Właśnie dzięki swojemu perfekcjonizmowi idealnie wstrzeliła się w ducha czasu i zrobiła z domu mody Strenesse markę o międzynarodowej sławie. A przy okazji zdobyła serce swojego ówczesnego szefa Gerda Strehle. Dzisiaj oboje mają jasno podzielone zadania: ona zajmuje się częścią kreatywną, a on cyframi. Córka Gerda Viktoria została dyrektorem kreatywnym drugiej młodszej linii Strenesse – Strenesse Blue. Jego syn Luca pomaga w zarządzaniu. Co za rodzina...


STRENESSE

1949 rodzina Strehle zakłada w Nördlingen firmę odzieżową 1969 Gerd Strehle zestawia nazwę Strehle ze słowem Jeunesse (młodość) – powstaje marka Strenesse. 1973 Gabriele Strehle dołącza do firmy, a w roku 1975 zostaje dyrektorem kreatywnym. 1985 ślub z Gerdem Strehle. 1995 pokaz kolekcji w Madrycie. 1998 „Strenesse” zmienia nazwę na „Strenesse Gabriele Strehle”. 2002 pojawia się pierwsza kolekcja mody męskiej. 2002 biografia pt. „Czy mi się uda” („Ob ich das schaffe”). 2005 pokaz na nowojorskim Fashion Week. Od 2006 marka oficjalnie ubiera zawodników niemieckiej drużyny piłki nożnej.