Szyj z polskimi projektantami - nowy magazyn "Kocham szycie"

2 miesiące temu

Pierwszy numer "Kocham szycie", zupełnie innego tytułu o szyciu na polskim rynku, w sprzedaży od 14. września!


Nowy magazyn „Kocham Szycie” to tytuł skierowany nie tylko do miłośników szycia, ale i osób zainteresowanych projektowaniem i współczesną modą polską.  To co go wyróżnia to m.in. instrukcje, nie tylko napisane, ale i przetestowane właśnie przez polskich konstruktorów i projektantów. Modele wykrojów inspirowane są najnowszymi trendami z pokazów mody.

Uwaga! W listopadowym numerze Claudii znajdziesz kod promocyjny, która upoważnia do bezpłatnego pobrania wykroju bluzki z falbanami.

Redaktorką pierwszego numeru jest m.in. Kasia Szczepaniak, założycielka marki Proximite. Na łamach czasopisma goszczą również projektantki współpracujące z platformą sprzedażową SHOWROOM.PL, takie jak Magda Hasiak czy Klaudyna Cerklewicz, którzy wzbogacili magazyn o praktyczne porady oparte o ich wieloletnie doświadczenie.

Co uszyjesz z nowym magazynem?

W pierwszym numerze znajdziemy 39 wykrojów dla kobiet, dzieci i młodzieży oraz propozycje akcesoriów. Będą też falbany i rękawy - czyli moda z wybiegów; porady jak uszyć płaszcz, kurtkę czy futerko; dekoracje na Halloween; jesienne ubranka dla dzieci oraz sportowa moda plus size. Instrukcje w klarowny sposób przeprowadzą czytelnika przez proces przygotowania wykrojów, a następnie szycia modeli.

Kasia Szczepaniak: Jeśli nie radzisz sobie zbyt dobrze z wszywaniem rękawów, spróbuj uszyć model, który ma rękawy raglanowe – ich szycie jest o wiele łatwiejsze.

O autorkach pierwszego numeru „Kocham Szycie”:

Kasia Szczepaniak, „Kocham Szycie”, Proximite

Od 18 lat pracuje zawodowo jako projektant odzieży. Oprócz projektowania zajmuje się również organizacją procesów produkcyjnych. Przygotowała opisy i porady, dzięki którym szycie będzie łatwe i przyjemne. 

Magda Hasiak, Showroom.pl

W projektowaniu zależy jej na odnajdywaniu nowych i niebanalnych rozwiązań, lubi eksperymentować.

Klaudyna Cerklewicz, Showroom.pl

Stworzyła markę dla kobiet, które stronią od ekstrawagancji, a cenią prostotę i ponadczasowy dizajn.

Magazyn będzie ukazywać się w miesięcznym cyklu wydawniczym w cenie 12,99 zł. Pierwszy numer ma 80 stron, pojawił się w sprzedaży 14 września i dostępny jest w salonach prasowych w całej Polsce.

 

Komentarze
0

 

Stylizacja tygodnia



Ostatnio na forum


Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera.