Nowy magazyn „Kocham Szycie” to tytuł skierowany nie tylko do miłośników szycia, ale i osób zainteresowanych projektowaniem i współczesną modą polską. To co go wyróżnia to m.in. instrukcje, nie tylko napisane, ale i przetestowane właśnie przez polskich konstruktorów i projektantów. Modele wykrojów inspirowane są najnowszymi trendami z pokazów mody.
Uwaga! W listopadowym numerze Claudii znajdziesz kod promocyjny, która upoważnia do bezpłatnego pobrania wykroju bluzki z falbanami.
Redaktorką pierwszego numeru jest m.in. Kasia Szczepaniak, założycielka marki Proximite. Na łamach czasopisma goszczą również projektantki współpracujące z platformą sprzedażową SHOWROOM.PL, takie jak Magda Hasiak czy Klaudyna Cerklewicz, którzy wzbogacili magazyn o praktyczne porady oparte o ich wieloletnie doświadczenie.
Co uszyjesz z nowym magazynem?
W pierwszym numerze znajdziemy 39 wykrojów dla kobiet, dzieci i młodzieży oraz propozycje akcesoriów. Będą też falbany i rękawy - czyli moda z wybiegów; porady jak uszyć płaszcz, kurtkę czy futerko; dekoracje na Halloween; jesienne ubranka dla dzieci oraz sportowa moda plus size. Instrukcje w klarowny sposób przeprowadzą czytelnika przez proces przygotowania wykrojów, a następnie szycia modeli.
Kasia Szczepaniak: Jeśli nie radzisz sobie zbyt dobrze z wszywaniem rękawów, spróbuj uszyć model, który ma rękawy raglanowe – ich szycie jest o wiele łatwiejsze.
O autorkach pierwszego numeru „Kocham Szycie”:
Kasia Szczepaniak, „Kocham Szycie”, Proximite
Od 18 lat pracuje zawodowo jako projektant odzieży. Oprócz projektowania zajmuje się również organizacją procesów produkcyjnych. Przygotowała opisy i porady, dzięki którym szycie będzie łatwe i przyjemne.
Magda Hasiak, Showroom.pl
W projektowaniu zależy jej na odnajdywaniu nowych i niebanalnych rozwiązań, lubi eksperymentować.
Klaudyna Cerklewicz, Showroom.pl
Stworzyła markę dla kobiet, które stronią od ekstrawagancji, a cenią prostotę i ponadczasowy dizajn.
Magazyn będzie ukazywać się w miesięcznym cyklu wydawniczym w cenie 12,99 zł. Pierwszy numer ma 80 stron, pojawił się w sprzedaży 14 września i dostępny jest w salonach prasowych w całej Polsce.